Hannsi är min bästa vän och även mitt ex

Sitter just nu och pratar med Hannes i telefon, eller Hannsi som jag kallar honom. Ett av mina ex faktiskt och vi har kontakt. Precis som jag tycker man ska ha som jag skrev på min diss/hiss lista. Han och jag var bästa kompisar ett år och ett par några månader.  Men insåg ganska snabbt att det bara var vänner och inget mer mellan oss.

Så det kanske är därför det går så lätt att bara vara kompisar nu? Kan verkligen snacka om allt med honom, glad över att vi klarade av att bli kompisar igen efter vår lilla kärlekssaga. För han får mig alltid på bra humör. Han hjälper mig genom mycket och jag honom genom mer. Vi behöver varandra, så är det bara.

Tänkte att jag skulle lägga upp del 2 av ölands bilderna nu under tiden vi snackar i telefon. Så kika in igen om någon timme så är nog dom uppe. Puss!

Osminkad och trött, gööör bra blandning


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Hannsi

Naaaaw fjortis (a) du gör mig alltid glad och självklart känns det bra att vi kommer över den lilla kärlekshistorien. Men jag älskar dig fortfarande som kompis, och jag hoppas att vi är bästa vänner 4-ever <3

2009-05-27 @ 22:20:15
Postat av: Mathilda

oh gööör snygg;g

2009-05-27 @ 22:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0