Goooodmorgon

Godmorgon! Allt bra med er? Själv är suuuuuupertrött, men ändå glad! Lever på lyckan från igår över att ha fått reda på att jag fått jobb. Det är en härlig känsla vill jag lova!

Nicklas ringde och väckte mig 7.00. Det var betydligt mysigare att vakna upp till hans röst än ett alarm på mobilen. Pratade bara en liten stund, sen var det meningen att jag skulle gå upp ur sängen och kila ner för att duscha och sedan fixa mig. Men ni tror jag orkade det eller? Hell no!

Jag somnade om och sen kom mamma och försökte väcka mig kring 8.30 någon gång. Orkade inte gå upp då heller, utan somnade även då om. Fast inte lika länge den gången för jag är ju vaken nu och har redan hunnit duscha.

Ska gå och sätta upp håret i en toffs nu och sedan bara ta på lite mascara. Orkar inte fixa mig så mycket som jag brukar. Jag har ingen att göra mig fin för idag i alla fall. Ska åka bil i 5 timmar så vem ser mig liksom? Mamma och pappa. Och jag bryr mig inte direkt om att dom ser mig utan allt mitt vanliga fix.

Men jag skriver sen igen sötnosar. Hoppas ni får en superbra dag, puss!

Jag längtar så otroligt mycket till ikväll då jag äntligen får stå med mina fötter i sanden igen
 

/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0