Gooood natt

Har legat och tittat igenom alla bilderna från Öland nu. Fy fan vad jag vill tillbaka! Att bara kunna GÅ ner till stranden, slippa åka buss eller bil. Har vart på Öland 2-3 gånger varje år sen jag var riktigt liten men ändå tröttnar jag inte.

Bilresorna dit och hem är väl kanske inte så jättekul. Jag menar 36 mil, det är rätt mycket. Men Öland är underbart. Jag har bestämt mig. När jag blir stor ska jag flytta till Öland.

Klockan börjar bli väldigt mycket nu ser jag. Har inte sovit sådär jättemkt under tiden vi vart borta, så är jättetrött. Sängarna är inte särskilt sköna i stugan. Så otroligt smala och så otroligt hårda. Så det enda jag längtat hem till är min sköna mjuka breda säng! 

Okej då, har längtat efter vår dusch också. För på Öland kör dom snåldusch. Duschstrålen är så sjukt liten att det knappt går att tvätta ur shampoot ur håret. Så håret blir aldrig riktigt lent och fint som det ska bli. Så sjukt irriterande är det!

Känner att jag börjar bli förskyld och få ont i halsen nu också. Kanske har något att göra med mitt otroligt kalla dopp igår? Ganska troligt faktiskt. Men ska nana nu, skriver imorgon igen. Och då bjuder jag även på första delen av Ölands bilderna! Nu är jag tillbaka som vanligt, så nu kan ni räkna med täta uppdateringar igen. Sounds good, aight?

Sov gott och god natt sötisar!

Jag och pappa idag i småbåtshamnen på granncampingen
Iloveyou.



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: carro

svar:det är mycket bra mellan oss :D

2009-05-25 @ 07:34:55
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0