Godmorgon!

Förlåt att jag inte uppdaterar föräns nu. Vaknade ganska sent eftersom det blev sent igår, plus att bloggen krånglade. Det funkade inte att logga in, men nu funkade det äntligen! Jag har sysselsatt mig med att smsa med Nicklas och vara social på msn så länge. Men nu blir det uppdatering om gårdagens kväll!

Kvällen igår var verkligen gryyym, hur lyckad som helst! Började med att Thilda kom hit och så fixade vi oss tillsammans. Sedan åkte vi till Lidköping för att träffa Helena och sedan mötte vi upp Laurell, Oscar, Nilsson och en till kille (minns inte namnet.) Blev lite förfestande och lite efter 22.00 gick vi redan till parketten.

Var så himla kallt så vi ville komma in till värmen. Plus att en av killarna som va dj där igår har snackat med mig på msn senaste veckan. Han Nicklas som gjort om bilden till mig och har mig som bakgrund på sin dator ni vet? Han spelade mellan 22.00 och 23.00, så då lovade jag honom att komma dit då.

Träffade Filiph där också, han var crew men dansa som aldrig förr i alla fall. Så himla skön är han, han behöver inte sprit för att kunna släppa loss. När vi dansat ett tag och Nicklas spelat klart den där timmen kom han ner till mig och så dansade vi. Helena dansade med hans kompis som också var dj. Där lyckades vi helena, haha!

Efter vi dansat en stund var han tvungen att gå och jobba igen. Så jag fick en puss på kinden och sedan försvann han. En liten stund efter detta gick brandlarmet så alla var tvugna att springa ut. Vi fick stå ute en halvtimme och frysa. Som tur var kom Pöta när vi stått ute i kanske 10 minuter, han lånade mig sin jacka. Mycket gulligt av honom! Självklart brann det inte, utan dom hade bara andvänt för mycket rökmaskiner.

När vi fick komma in igen dansade vi galet med Filiph. Och efter en stund kom Nicklas ner till mig igen. Dansade och myste en bra stund. När han skulle gå upp sista halvtimmen igen ville han att jag skulle följa me upp och stå på scenen och dansa. Men ni tror jag våga det eller? haha, hell no!

Han hade vart gullig och fixat plats åt oss på efterfesten men tyvärr kunde vi inte gå på den. Så himla synd! Men det kommer väl kanske fler tillfällen. Så det fick bli ett hejdå vid 2.00, så nu ser jag väl inte honom igen på ett bra tag. Känner att jag fick en liten crush på honom där, not god! Men de där med honom var ju bara över kvällen. Det visste jag ju innan jag åkte dit. Så.. now it's back to normal.

För det är ju tyvärr så att han inte bor här omkring, utan i gbg. Men iaf, kvällen var helt sjukt bra. Dansade nästan konstant hela kvällen. Mest med Thilda, Helena, killarna vi var där med och med Nicklas såklart. Även med lite andra killar, hade så himla kul verkligen!

Har hemskt ont i fötterna idag. Men det resulteras sällan i något annat än fotvärk dagen efter man gått i klackar en hel kväll. Men jag älskar verkligen de skorna, tycker dom är sjukt snygga. Så det var så värt det!

Känner mig verkligen glad igen nu. Det gör jag!

Bjuder på några bilder på mig och Thilda innan vi åkte till Lidköping. Blir fler bilder senare ikväll!




/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: bells

så lite så allt annars dÅ?

2009-05-10 @ 15:48:30
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A ♥

Hejsan :)



Jo, de är min "privata" mejl ^^ Brukar inte kalla den det men. Du kan väl lägga till mig på msn, så kan du ju skicka bilden över därifrån! Jag loggar in nu så får vi se om du är inne =)

2009-05-10 @ 16:52:05
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Sofia

söt klänning! :)

2009-05-10 @ 17:50:58
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: bells

sveriges fetaste huvudv3erk men annars så :)

2009-05-10 @ 17:56:09
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: bells

tack tack :D

2009-05-10 @ 18:04:44
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: Mathilda

såååå söt ärru(L)

2009-05-10 @ 19:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0