Ett halvår

Måste bara skriva grattis till min bror och hans flickvän som firar ett halvår idag. Är så himla glad för deras skull för dom passar verkligen så bra ihop.

Min bror förtjänar verkligen en sån gullig tjej som Lena är och hon förtjänar verkligen en sån gullig kille som min bror. Jag är så galet avundsjuk på dom. De ser fortfarande helt nykära ut, fast de är med varandra varje dag. Det var länge sen dom träffades för första gången, men ändå skulle man kunna tro att det var för någon vecka sen bara, när man tittar på dom.

Det gör mig otroligt glad att få se min bror så lycklig som han ser ut att vara. Innan han träffade Lena hade han ingen tur med kärleken alls. Det enda positiva med att han inte hade det bra var att han snackade mycket med mig då. Han kom ofta till mig när det var något han var lite ledsen över. Det saknar jag.

Men samtidigt är jag så otroligt glad för hans skull så jag vill inte ta tillbaka den tiden. Även om jag saknar våra pratstunder och våra bilturer till skövde och lidköping. Jag umgås mer med hans tjej än med honom har jag kommit på. Känns lite konstigt egentligen när man tänker efter. För jag saknar verkligen när han inte skämdes över att vara min storebror.

Aja, ville bara skriva grattis till dom som sagt. Även om min bror ofta får skämmas över mig så älskar jag honom. Och jag är glad för alla gånger han funnits där för mig när jag vart ledsen. Ledsen över att de stunder inte finns kvar längre och inte kommer komma tillbaka heller. Men det är så att bli vuxen, det är bara att acceptera.

Som sagt, superglad för deras skull och hoppas de får flera fina månader tillsammans.
Grattis gullungar!

Ni passar perfekt, som handen i handsken


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: °•S O M M A R U N G A R N A•°

Hejsan sötis! :) GRATTIS, GRATTIS TILL DOM! ;)

Är allting fint med dig? Hoppas att kvällen blir bra! :D

KRAMAR!

2009-05-20 @ 17:49:55
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0