Drar till Öland imorn

Har suttit och försökt avregistrera mig på facebook hur länge som helst. Tror i alla fall att jag lyckats nu, men är inte säker. Tycker inte alls om den sidan, känner att den inte är något för mig. Kan det kanske bero på att jag inte fattar något av den? Hum, hum.

Har lagt mobilen och kameran på laddning nu så att de är fulladdade till imorgon. Jag ska ta med mig min dator till Öland för förhoppningsvis kommer jag få tillgång till Internet. Men ni får kanske nöja er med ett eller två inlägg om dagen då.

För jag åker ju faktiskt bort för att ha semester. Inte bara från läxor och skola utan även dator osv. Ska ju umgås med min familj och sådär nu under tiden jag är borta. Är inte allt för ofta det händer, så får väl agera gullig dotter och lillasyster nu dessa 5 dagar. Det klarar jag nog!

Har självklart mobilen med mig. Så för er som har numret är det bara att ringa och skicka massa sms. Ni som inte har det får helt enkelt sitta och vänta på mina få inlägg som kanske kommer att komma upp. Feel the pain..

Men jag hoppas i alla fall att jag kommer kunna uppdatera något under tiden jag är borta. Jag håller tummarna för det!

Ska kila iväg till sängen nu och lägga mig och kika på en film hade jag tänkt. Så vi hörs imorgon sötnosar, sov gott och god natt!

Cuz' the daylight seems to want you just as much as I want you

(bild från förra sommaren på Öland. Att jag saknar mitt hår? Joo tack!)

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: carro

svar:det var ju bra :) Själv hoppar jag nog sommarjobb iår(A)

2009-05-20 @ 07:43:43
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0