Dagens låt




Hey, i can't sleep
I just can't breathe
When your shadow is all over me
Don't wanna be
A fall in your eyes
And all we had was built on lies
(den meningen stämmer in sjukt bra på något med någon *host*)


I don't wanna feel the way that i do
I just wanna be right here with you
I don't wanna see, see us apart
I just wanna tell you straight from my heart


Har blivit dålig på att lägga upp dagens låt känner jag. Så
slänger upp en dagens låt innan jag stänger av datorn nu. Får
bli en låt med basshunter, tycker i vanliga fall inte om honom.
Men denna låten gillar jag hemskt mycket faktiskt. Hur som
helst, här har ni dagens låt!
Gooooooood naaaaaaatt

/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

jajjemän, allt finfint :) hehe basshunter får mig att tänka på sommaren ;P

2009-05-14 @ 01:19:48
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Alexandra :)

Sv: hihi okej :) Jag har tagit det lungt och sen pluggade jag en massa! :D

2009-05-14 @ 07:56:21
URL: http://alxxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0