Att träna får mig på bra humör!

Sådär, nu har jag vart ute och joggat en liten stund, dansat igenom alla danserna från mina träningar och gjort sit ups osv.

Jag känner att jag nog tog i lite för mycket vad de gäller mina sit ups. Börjar redan känna värk i magen. Men men, då vet jag i alla fall att jag faktiskt har några muskler där.

När jag var klar kände jag att jag var tvungen att göra något åt mitt rum. Hade fultt med kläder i resväskan från Ölands semestern och massor av kläder på golvet omkring väskan. Så jag plocka faktiskt upp allt och la in det i garderoberna. Var hur mycket som helst så nu känner jag mig duktig över att jag tog tag i det nu och inte sköt upp det.

Blev en riktigt kall dusch efter detta och nu sitter jag här. Känner mig på riktigt bra humör, för nu är jag stolt över mig själv. Stolt över att jag verkligen tränade denna gång och inte bara sa att jag skulle göra det.

Tänkte lägga upp del 3 av Ölands bilderna. Så kika in om en stund igen. Pussis!

Innan träning

Efter träning och dusch (osminkad, läskig och glad!)

Så här ''fint'' såg mitt rum ut innan jag fixa ordning på alla kläder

Det är inte lätt att hålla det snyggt när garderoberna är så små... eller är det kanske jag som har mycket kläder? Morr.. (har en tredje klädgarderob, men den är inte på samma ställe som dessa.)


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

snygg fan;G

2009-05-28 @ 22:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0