Att packa smart är inget för mig

En stund efter förra inlägget la Hannes och jag på. Och då ringde Nicklas upp mig istället. Han fick bli mitt sällskap under tiden jag packade. Jag är verkligen totalt sämst på att packa, helt ärligt.

Kan inte bestämma mig för bara 2 par jeans eller bara 3 tshirtar. Jag kan inte veta i förväg vad jag kommer vilja använda de dagar jag är borta. För jag vill bestämma det den dagen jag ska ha på mig det. Och då vill jag kunna välja ur HELA min garderob, inte ur en resväska.

Så nu blev det som vanligt en miljon jeans, en miljon tshirtar, två miljoner linnen och lite för många shorts och klänningar. Ser ut som om jag ska vara borta minst en månad och i själva värket är det bara 5 dagar.

Som vanligt kommer det säkert bli flera väskor och kassar imorgon utöver resväskan jag redan packat. I de andra väskorna och kassarna kommer det ligga sådana kläder jag hittar i tvättstugan som är nytvättade. Även sådana kläder jag hittar som jag strött omkring mig i huset. Jag är verkligen hopplös när det kommer till det här med att packa!

Jag tror att det är nu jag ska skämmas över mig själv... eller?

(Så här ser min packning ut just nu. Kommer bli fler väskor imorgon, de kan jag nästan lova.)

/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0