Amanda''soulmate''Flink

Tog bussen in till skara lite efter 14.00 tiden, sen bytte jag till en skövdebuss i skara. Vid katedralskolan gick Anton på och han satte sig bredvid mig så fick trevligt sällskap en bit på vägen i alla fall. Väl framme i skövde träffade jag Amanda och det är verkligen en helt underbar tjej ska ni veta!

Först gick vi och kika i lite affärer och sådär. Sedan satte vi oss i solen på torget och pratade och bara myste. Efter en stund börja det regna så vi drog till donken. Där satt vi i ett par timmar och bara pratade och tittade på folk. Nicklas ringde även en stund och pratade lite under tiden vi satt på donken. Som sagt, hans dialekt är så otroligt nice! Eller ja, hela han?

Lite innan 20.00 drog vi till rese för att titta bussar. Och hennes gick efter bara 10 minuter så då kramades vi hejdå. Min buss kom 20.20 så behövde inte sitta och tråka själv så länge.

Dagen med Amanda har verkligen vart toppen! Vi har kommit på att vi är hemskt lika. Har nästan samma åsikter om allt, inte ofta man hittar någon man passar så bra med. Detta var första gången vi träffades och jag lovar att det verkligen inte var sista. Vi har snackat på msn flera månader men det har aldrig blivit av att vi faktiskt träffats.

Men idag blev det äntligen av och det är jag glad över. För vi hade sjukt kul ihop. Kändes som om vi känt varandra hela livet. För det var absolut inga problem med att prata med varann om lite personligare grejer och så.

Jag är glad att du finns i mitt liv nu Amanda, för du gjorde verkligen min dag idag. Jag är din barbie och du är min babe. Jag tror att vi kommer få många fina minnen tillsammans du och jag vännen!

my soulmate


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Bea

Bra blogg du har :d

2009-05-14 @ 00:17:35
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Amanda din babe

aw, det var riktigt nice alltså. måste göras om och om igen. Dte är läskigt för det känns precis som jag har känt dig hur länge som helst. du är fasiken bäst och jag är glad över att jag inte sket i det och att det verkligen blev av. För dig ska jag va med mera! Du är ju som sagt min barbiiee nu, min egna (a)

2009-05-14 @ 20:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0