Bio med Melly

Skriver lite om bion jag var på ikväll, skrev tidigare att jag inte skulle skriva något om dagen men i alla fall. Melly och jag åkte till skara  för att se på ''Män som hatar kvinnor''. Skara är inte stort så man är inte vad vid att bion nästan är fullsatt som den var idag. Filmen var verkligen superbra, trodde den skulle vara seg eftersom den var så lång. Höll på från 19.30 till 22.00. Den blev aldrig långtråkig, det hände liksom något nytt hela tiden. Var en del väldigt starka scener som var lite jobbiga att titta på, men alla är olika känsliga och alla har vart med om olika saker i livet. Så för alla är de scenerna kanske inte så jobbiga. Var många kända skådespelare med och sådant gör en film roligare faktiskt. Tack så mycket för bion söt-Melly.

Kopierade handlingen från sf.se;
Lisbeth Salanderär en ung egensinnig tjej med ett mörkt förflutet.
Hon är en enastående researcher och en av landets främsta hackers.
Den grävande journalisten Mikael Blomkvist har precis blivit dömd till
fängelse för förtal när Henrik Vanger, tidigare en av landets främsta
industriledare, vill ge honom ett annorlunda uppdrag. Lisbeth och Mikaels
vägar möts och tillsammans gräver de djupt i familjen Vangers förflutna
där de möter en mörkare och blodigare historia än någon av dem kunnat
ana.


Jag rekomenderar denna starkt!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: David

den är sjukt bra :)

2009-03-14 @ 05:48:49
Postat av: Jakob

galet bra film de där!

2009-03-14 @ 10:27:15
Postat av: Miia

har tänkt gå och se den men det har inte blivit så. Men nu är du inte den första personen jag ser skriver om att den är bra. Så nu måste jag ju verkligen se den! ;o

2009-03-14 @ 10:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0