Så trööööött

Hej sötisar! Idag var det ritkigt stressigt, jobbigt och tråkigt att jobba. Var mycket roligare att jobba kväll igår. 6 timmar idag kändes som 20. Men att det var tråkigt kan nog bero på att jag är så himla trött och har huvudvärk och att det inte var lika många ungdomar som jobbade idag.

När jag skulle gå på rast mötte jag min bff andreas som precis var på väg in på coop. Så jag stod och snacka med honom en bra stund. Han har seriöst vart på coop varje dag jag jobbat, haha stammis. Att jag träffade honom idag var i alla fall en postivit sak.

Nu är jag ledig imorgon och måndag om dom inte ringer och behöver folk. Jag hoppas faktiskt på att dom inte ringer, för jag vill ha lite ledigt nu känner jag. Men ringer dom är det självklart att jag åker dit och jobbar.

Eftersom jag vill jobba så mycket som möjligt. Fast samtidigt vill jag ju ha lite lov, jag har trots allt sommarlov nu. Men som sagt ledig imorgon och måndag nu då. Skönt!

När jag slutade idag kom Lena och hämtade mig och när vi kom hem lagade min bror mat. Så jag har ätit och suttit nere och pratat med dom en stund nu. Därför den sena uppdateringen.

Får se vad som händer ikväll. Pärona är på kusten med pappas jobb och kommer hem i natt. Så jag är själv med min bror och Lena om dom tänker vara hemma. Får väl se vad jag hittar på. Som sagt är jag sjukt trött så tror det blir sängen tidigt i alla fall.

Ska kika runt på andras bloggar nu, skriver senare. Puss!

& så här sysselsatte jag mig på min halvtimmes rast jag hade, haha got no life


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Vad bra :D

Det är bra här med, men jag är sjukt hungrig & trött ;P

2009-06-13 @ 17:12:14
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0