Har folk glömt bort Björn?

Jag upptäckte Björn Gustafsson ganska långt innan melodifestvialen förra året. Det var inte många som visste vem han var då och när jag sa till mina kompisar att han var snygg och rolig höll dom inte alls med mig.

Men när han sen var med i melodifestivalen förra året som paus underhållning och blev känd tyckte mina kompisar helt plötsligt att han var snygg. Blir man snygg bara för att man är känd? Haha, man kan ju undra.

Under melodifestivalen och några månader efter det var Björn de enda tjejer pratade om i princip. Och verkligen alla tjejer tyckte att han var sjukt söt och ville ha honom. Men nu hör man nästan aldrig någon prata om honom.

Jag tycker fortfarande att han är sjukt snygg. Och min crush på honom finns fortfarande kvar kan jag lova er. Han är ju en bra förebild för andra killar också. Han dricker inte alkohol och förlorade oskulden när han var över 20 då han var riktigt kär. Visst låter det som en ten points kille?

Killar borde tänka och vara mer som Björn, där har vi det. Fast iof så är det kanske inte så jättekul att vara tillsammans med honom med tanke på hur han jobbar. Man får nog inte direkt så mycket tid över tillsammans och det brukar inte funka så bra då.

Men söt och rolig är han i alla fall och värkar ha en mycket bra personlighet enligt mig. Så varför hör man aldrig något om honom längre då.  Är han ''so last year'' nu?

Denna video är kanske inte så rolig, men fyfan vad snygg han är här graaowr!
Mycket möjligt att han är mannen i mitt liv! eller kanske inte, men man kan ju drömma haha..


Björn, please marry me?

/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0