Dagens outfit

Sådär, nu har jag duschat och fixat håret.
Även tatt på lite mascara och smort in mina
ben tre gånger med lotion. Behöver jag säga
att någon rouge om kinderna absolut inte behövs?

Bjuder er på en dagens outfit tänkte jag, sen
ska jag försöka ta en ''facelook'' bild också. Det
fick bli en klänning som inte sitter åt så himla
mycket. Men bh:n, gaah den trycker på bra på brännan.
Ändå tog jag en bh utan band för att underlätta det
hela lite.

Leopardmönstrad klänning från Gina tricot

Använder denna klänning hemskt sällan. Men egentligen
är den ju sjukt snygg. Eller vad säger ni?
HISS/DISS?


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Sara

jjaa :( hiss :)

2009-06-26 @ 15:37:21
URL: http://sarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0