Trött Amelie

Åh så jobbigt det var att ta sig upp när alarmet på mobilen
ringde. Mår sjukt illa för att jag är så himla trött och huvudet
bara dunkar. Somnade ändå kring 12 tiden så jag borde inte
vara så farligt trött?

Har i alla fall duschat och fönat håret. Låg i sängen och sminkade
mig, orkade inte stå upp. Om det är något jag verkligen hatar  så
är det att må illa. Det är så jävla obehagligt!

Ska kila ner och ta en alvedon för huvudvärken OCH illamåendet nu.
Sedan ska jag försöka äta frukost också. Men det känns inte
så lockande nu när jag mår så illa.

Vi hörs senare, puss!

Något som är väldigt bra med att ha bestämda arbetskläder är
att man sparar en halvtimme då man slipper stå och kasta ut allt
man har i garderoben för att hitta något man kan tänka sig ha på
sig under dagen



/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0