Torsdaag

(Förlåt att jag bara försvann igår, men blogg.se krånglade. Som vanligt!)


Godmorgon! Allt bra med er? Själv mår jag toppen! Det är faktiskt
skönt att komma upp tidigt när man är ledig. För då har man hela
dagen på sig sen. Visst, det är superjobbigt precis när alarmet på
mobilen ringer, men när man väl kommit upp och fixat sig så är det
faktiskt skönt.

Idag ska jag som sagt till Göteborg med min älskade Emmily. Inte
träffat henne på kanon länge så det ska bli underbart. Ska kika efter
någon ny parfym hade jag tänkt. Annars var det nog inget speciellt.

Ska gå och platta håret nu. Ja, jag vet jag klagade på att håret var tunt
för att jag plattat det för mycket osv. Men som om jag skulle åka me lockigt
hår till Göteborg? Hell no!

Dagen med dig kommer bli great. <3

(Bild från förra sommaren. Ett tag var vi varje dag och sov över ofta och så.
Men så är det inte längre. Men det kan bli igen, eller vad säger du sweetie?)

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

sv: Godmorgon, höhö gissa vem som är uppe SJUKT tidigt? :)



Annars allt bra idag?

2009-07-30 @ 08:27:00
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0