Thorleifs har satt sig på min hjärna

Gah, jag blir galen! Ni vet Thorleifs som var med
i melodifestivalen och sjöng '' Sweet kissin' in the
moonlight
'' var på outleten och sjöng live och
signerade skivor igår när vi var där.

Just ''Sweet kissin' in the moonlight'' sätter sig
verkligen på hjärnan. Kommer hela tiden på mig själv
gå och nynna på den.

''Vem kan veta säkert om ett älskande
par, kommer leva lyckligt alla sina dar?
(Wo-oh Wo-weh-oh)
Om det är för evigt spelar inte nå'n roll, nanana''


Jag tycker inte ens att den är bra men eftersom den sätter
sig på hjärnan är det verkligen en riktig shlager för mig. För
en ritkig shlager är en sådan som lätt sätter sig på hjärnan.

Är det bara jag som tycker att den verkligen är kass?


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0