Svar på tal



Okej, flera stycken har kommenterat samma frågor angående mitt förbannade kärleksliv.
Så jag tänkte att jag skulle svara på de alla frågar om nu. Så slipper ni fråga mer.
Okej?

1. Var det en dejt du var på igår?
Njae, vet jag inte precis om man kan kalla det. Det var bio osv bara. Vad krävs egentligen för att ett möte mellan två personer ska bli kallat för en dejt? Kanske skulle haft det som veckans fråga istället..

2. Gillar du killen du var på bio med igår?
Känner honom inte tillräckligt bra för att gilla honom. Men han är söt och otroligt charmig.

3. Är du och ''A'' Andreas tillsammans eller på G?
Nej, vi är inte tillsammans. Inte på G heller. Vi var typ på G när han hette ''A'' i bloggen. Sen hade vi ett jättestort bråk och snackade inte under hela veckan då jag var nere i Kungshamn hos Thilda. Sen ringde jag upp honom idag och så snackade vi om allt. För jag hatar att vara osams med folk. Jag är så hemsk av mig så jag tänker alltid det värsta.

Typ såna tankar som ''Tänk om han bli påkörd och dör eller kör ihjäl sig idag, då kommer jag ångra att vi var osams!'' Så därför ringde jag upp honom för att bli sams och nu är vi vänner igen och ska träffas i veckan. Så får vi se då hur allt blir. Jag är väldigt osäker med allt när det kommer till kärlek. Litar inte på killar och vet inte om jag är redo för ett nytt förhållande än. Vet att det nästan gått 3 månader sen mitt förra nu, men det är svårt för mig att gå vidare. Ännu svårare nu när jag och mitt ex fått upp kontakten igen och kanske ska träffas osv.

4. Hur är allt mellan dig och din senaste kille?
Ja, som jag skrev i svaret på förra frågan så har vi börjat prata lite igen. Men inte alls mycket, bara skickat lite sms och sådär. Sagt att vi kanske ska försöka träffas och så. Helt ärligt vet jag inte vad jag känner angående det. Jag ljuger för mig själv och alla andra när jag säger att jag inte vill ha något med honom att göra. För innerst inne så saknar jag honom. Har ju inte träffat honom på nästan 3 månader så det är svårt att veta vad jag känner mer än saknad. Och om jag saknar honom som kompis eller pojkvän vet jag inte. Kanske lite både och?


Sammanställde liknade frågor till en fråga och fick då ut
4 frågor. Jo, mitt kärleksliv är inte precis någon dans på
roser. Sjukt komplicerat och jag önskar så att allt bara
kunde vända någon gång. Så att jag hittar min prins.

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: jasmingz.blogg.se

okej;)

2009-07-22 @ 00:55:31
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Jag ska hoppa i säng snart :)

2009-07-22 @ 00:58:21
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: jasmingz.blogg.se

nu ska jag sova! ha det bra så hörs vi imrg:D

2009-07-22 @ 01:00:16
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: Cajsa

ok, kul! :) natt natt! ^^

2009-07-22 @ 01:04:41
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0