Mysig dag!

Hej sötnosar! Förlåt för att jag uppdaterar först nu. Men jag kom
faktiskt nästan precis hem så det är därför. Nu förstår ni kanske varför jag
vill köpa mig en bloggdator? Den skulle verkligen komma till användning.

Men dagen har i alla fall vart jättemysig. Thilda och jag har som sagt vart
i Lidköping idag. Och vet ni? Jag köpte faktiskt inget. Duktigt va? Kring 18.00
tiden träffade vi vår vän Pontus. Stod på torget och pratade lite med honom och
sedan kom även hans kompis Oscar dit.

Sen drog han iväg igen för han skulle träna och när han kom tillbaka stod
vi fortfarande kvar. Så han stannade och pratade igen och sedan drog alla
hem till Pontus. Där berättade jag om min blogg för Oscar och då ville han
givetvis vara med i den. Så han har gjort två vbloggar åt er. Gulligt va?

Var i alla fall hemms hos Pontus en stund och deras vän Daniel kom även dit.
Sedan blev Pontus surig så då drog Thilda, Daniel, Oscar och jag in till stan igen.
Där inne var det utomhus bio 22.00, så vi bestämde att vi skulle titta på den. Var
sjukt kallt men supermysigt!

Oscar hade vart hemma och hämtat filtar så lite värme fick man ju i alla fall. Blev värmd
också så jag klagade inte, hihi. Vid 23.00 tiden var Thilda och jag tvugna att åka hem för
hon jobbar imorgon så det var ju lite synd. Men ändå skönt att vara hemma och ligga under
mitt varma täcke igen.

Fryser hur mycket som helst än, galet! Men men, jag antar att jag får skylla mig själv.
Vart en superbra dag i alla fall och en sjukt mysig kväll. Lite kul bara att kvällen avslutades
med två killar vi aldrig träffat förut. Men som sagt, jag klagar inte. Och det är alltid kul att lära
känna nytt folk. Tror absolut vi kommer träffa dom igen, har varandras nummer och sådär i
alla fall.

Och jag hoppas på att det inte var första och sista gången vi träffades.
Aja, hoppas alla andra haft en lika bra dag som jag. Ska lägga upp
Oscars vbloggar på youtube nu så de kommer upp på bloggen om
en stund. Puss!

Pontuuus

Thilda ville inte vara med på kort, men jag älskar henne ändå

Oscar och Daniel, två riktigt sköna killar!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Angelica

diggar idn blogg ;D

2009-08-01 @ 01:14:11
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0