krångel

Blogg.se slutade fungera igår när jag höll
på att lägga upp bilder från Öland. Så denna
gång var det inte mitt fel att det inte kom upp
några. Lägger in några strax och sedan får ni
resten på fredag tror jag.

Mamma väckte mig vid 9, var verkligen skit
trött och hade svårt att komma upp. Men tillslut
gick det. Så nu har jag duschat och sminkat mig.
Ska gå och platta håret och så nu.

Skriver senare igen, puss!

P.S, Måste bara tacka också för alla söta kommentarer
jag får om mitt namn. Att det är fint osv. Jag blir verkligen
superglad över det eftersom jag inte alls har gillat de förut.
Har börjat tycka om de nu senaste året.. men förr hatade jag
att jag hette Amelie.
 
Alla kompisar kom med tröjor, mössor, pennor och armband och
ja all möjligt med sina namn på. Men jag kunde aldrig köpa något
sånt för mitt namn fanns aldrig. Nu tycker jag bara att det är kul att
jag heter något som inte alla andra heter. Jag menar, hur kul är det
att vara som alla andra?

Love to be special!


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0