Jag är glad, vad ska du göra åt saken?

Vem försöker jag lura egentligen? Jag är inte ledsen, jag är glad!
En kille som försöker göra en ledsen och försöker göra sig viktig
i ens liv är inte värd något annat än en käftsmäll.

Finns bara en enda kille som jag tyckt det har vart värt att vara
ledsen över. Och som jag kan var ledsen över än idag ibland.
Jag jämnför alltid alla killar jag träffar med honom. Oavsett om
det bara är kompisar så blir dom jämnförda me denna kille.

Jag tror jag är lite skadad, men så är det. Hur som helst, jag
klarar mig så himla mycket bättre utan dig. Jag kan skratta och
le utan dig. Du fick mig att bli någon jag inte är, jag var aldrig mig
själv med dig. Och då är det inte rätt och det har jag vetat från början.

Oooops, sa jag verkligen det där? Höhö, jag kör tydligen killarnas
stil. Oh noo, vilken hemsk männsika jag är! Mjauu, amelie the bitch
is back. And she's her to stay, you bet!

Finns bara en jag verkligen kunnat vara mig själv med. En enda som
jag aldrig behövt spela någon annan inför. Någon som jag verkligen kände
att jag kunde visa mitt riktiga jag för och bli accepterad så.
And you are not him.

Jag behöver ingen iq befriad hamster med mini k*k för att le.
Det klarar jag så bra själv! =)


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Rasmus

jag länkar dig :D

2009-07-25 @ 21:43:31
URL: http://rsoder.blogg.se/
Postat av: jasmingz.blogg.se

gäster ;)

2009-07-25 @ 21:45:19
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: Rasmus

jag har länkat dig nu på min blogg ;)

2009-07-25 @ 21:51:50
URL: http://rsoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0