Jag älskar min mamma

Förlåt för dålig uppdatering idag! Men jag har ju som sagt haft
en heldag med mamma. Det blev först en sväng till kyrkogården
efter det en stund till skövde och sedan blev det Lidköping. Kom hem
där ifrån först vid 19.30 tiden.

Har shoppat massor och helt ärligt, jag är verkligen en shoppaholick.
Jag har problem att hålla i pengarna, haha. Men jag blir glad av shopping.
Som mamma sa, Shoppingen är min pojkvän. Finns alltid där när jag
behöver den. Även när jag inte behöver den.

Åt kina bufée och fikade på rådhuset. En mamma dotter dag helt enkelt.
Sådana dagar hade vi mycket oftare förr.Tycker vi får börja med det igen.
Mamma fick ett litet utbrott efter att ha snackat för mycket killar. ''Alltså
Amelie!!! Vi snackar alltid om killar. Det måste väl ändå finnas andra
saker att snacka om?''
Jag bara tittade på henne.. och sen blev det tyst.

1 minut senare..


Mamma: Snackar du aldrig med Arvid nu för tiden?
Jag: Ehm..
Mamma: MEN FAN, VI SKULLE JU INTE SNACKA OM KILLAR!
Jag: Vilka vi..?

Haha, jag älskar min mamma. Hon är verkligen som en kompis och
det älskar jag. Tänk att ha en sån där bitterf*tta till mamma som vissa
har. Usch, tycker synd om de barnen!

Men åter till shopppingen. Var inne på expert och tittade på en liten bloggdator
och pratade om mobilt bredband. Och jag hittade en dator som jag tror jag ska
köpa och mobilt bredband har jag nog redan bestämt vilket jag ska ha. Det blir 3.
 
Killen på expert sa att det fanns ett bredband man kunde köpa för 1000 kr
och sedan ladda på som ett refill kort. Så ska man iväg en dag bara så kostar
det 29 kr, en vecka 99 kr och en månad 249 kr. Det lät utmärkt tyckte jag! Så
de får det nog bli. Om jag får bestämma åker vi tillbaka till Lidköping på fredag
och köper alltsammans då.

För imorgon ska jag till göteborg med älskade Emmily och bränna pengar där
så då har jag inte tid. Men vi får helt enkelt se, jag är riktigt sugen på att köpa en
sådan bloggdator i alla fall. Var av samma märke som min stora laptop och den
har ju fungerat super. Så ja, det blir nog bra!

Nu ska jag gå och fota mina fynd, så vi hörs om en stund igen
med bilder på vad jag fått med mig hem.
Puss!

Mamma fixar med blommorna i minneslunden. Hoppas du såg att vi
var där idag mormor. Grattis igen, känn dig saknad. ♥


Mamma vägrade bli fotad när hon åt, haha jag förstår henne!

Muuuums

Gjorde ett kontoutdrag innan vi började shoppa för att veta hur mycket
pengar jag hade att röra mig med. Vuxenpoäng till mig på att det står
lön på det nu för tiden. Erkänn, det ser vuxet ut! =)



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Isabella

S;V inget spec, vill också ha en mor o dotter shopping och äta resturang dag .. haha! Det var längesen.. jag vill ha en massa pengar att bränna som du,:( haha!

2009-07-29 @ 21:58:04
URL: http://isabellaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0