Hiss/Diss

Lägger in en hiss/diss lista med när jag ändå är igång.


X. Alexander Rybak
Jag är så sjukt trött på den killen alltså! Han tror att han är så jävla snygg för att små fjortistjejer står och hoppar upp och ner på allsång på skansen när han kommer ut på scen. Och för att dom håller på att dö när han råkar pussa en tjej på kinden? Herregud, han är ju så himla ful! Någon fin sångröst har han inte heller. Visst, jag skulle inte kunna sjunga bättre själv. Men jag gör inte som han och påstår att jag kan det och ställer mig på allsång på skansen inför hela svenska folket. Pinsamt!

X. Myggbett
Kan ingen bara ta och utrota alla myggor? Jag hatar dom! Har över 20 myggbett på benen och fötterna. Ligger och kliar mig om nätterna och vaknar upp med sårskorpor för att jag kliat hål på dom. Jo, för det är ju sååå snyggt. NOT! Myggbett får verkligen fetaste dissen. Jobbigt när de kliar, fult när man rivit hål på dom.

X. Brudar med för lite kläder på sig
Alltså helt ärligt, hur kan vissa brudar ens tycka att det är snyggt att visa så mycket som de gör? Det är pinsamt hur vissa klär sig! Som när jag var på kusten nu i en vecka. Det var en tjej som bodde granne med oss och hon hade sjukt konstig klädstil. En dag kom hon med en helt genomskinlig magtröja och ett par minimala bikinitrosor. Någon bh under den genomskinliga magtröjan hade hon inte heller så man såg hennes bröst med bröstvårta och allt. Sånt är bara äckligt! Vissa tjejer tycks tro att killar tänder på extremt lite kläder.. lämna lite av er kropp till deras fantasi? Kör på ett par korta shorts så att dom får se hud och fantisera om resten själva istället Så himla mycket snyggare och ser inte alls slampigt eller trashigt ut!



Ett nagellack till varje nagel
Känner mig bara tvungen till att hissa min nya ide när det gäller naglar. Att måla olika färger på varje nagel. Gärna lite annorlundare färger som orange, skrikgul, shockrosa osv. Sådana färger som man aldrig skulle måla alla naglarna i. Målade alltid på detta vis när jag var liten och aldrig kunde bestämma mig för ett nagellack. Enligt mig är det så inne nu!

♥ Bio på första dejten
Okej, det må vara hemskt klyschigt med bio på första dejten men jag gillart. Finns inget bättre än att sitta där i mörkret med någon man är intresserad av och ha en pirrig känsla i magen av att inte veta hur dejten kommer sluta. Kommer det bli en kyss, eller kanske bara en kram denna gång? Självklart vill man ju lära känna varann första dejten och under bion kan man inte direkt snacka. Så därför är det ju bra att träffas en stund innan eller efter. Kanske bara ta en fika, käka någon stans eller bara vara hemma hos någon och prata. Inte göra något speciellt. Bio på första dejten får helt klart 5/5 toasters!

♥ Mjukisar
Aldrig i livet att jag skulle ha på mig mjukisar i skolan. Det är ett big no no enligt mig. Men hemma, ååh mums! Eller sena sommarkvällar funkar det också att ha på sig mjukisar. Det är så himla skönt att ha på sig något slappt som inte sitter åt när man ändå inte ska göra något speciellt. Thanks god att mjukisar finns! (Älskar min svengelska där, grr)

/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0