Film maraton eller nått..

Förlåt för att jag knappt inte uppdaterat något idag. Har legat i
sängen och tittat på film hela dagen. Förutom typ 20 minuter då
jag tröståt kladdkaka som pappa gjort som efterrätt idag. Först var
det en film på 4an och sedan 3 filmer på tv4 film.
 
Alla filmer har vart såna där typiska college filmer där skolans
populäraste kille börjar dejta skolans nörd. Hon tror på allt killen
säger och sedan får hon reda på att han bara slått vad om henne
med sina kompisar.

Och precis när hon får reda på det har den populära killen börjat
gilla henne på riktigt. Han ber om ursäkt och gör allt för att hon ska
förlåta honom och tillslut gör hon det och allt slutar med en lycklig
kyss, fyverkerier och applåder. Ja, ni vet?

Sånt som enbart händer på film. Självklart är det cheerladies och basket
eller amerikansfotboll killar med. Likadant i varje film. Jo lite patetisk känner
jag mig allt. Men jag gillar att drömma..

Ska fortsätta se på tv4 film nu. Ännu en college film.. har sett den
hundra gånger innan men minns inte vad den heter. Men det är samma
sak med den i alla fall. Skolans populäraste kille bjuder ut skolans nörd
och blablabla. Sånt som aldrig skulle hända i verkliga livet.

Hoppas ni har en bra lördagkväll, puss.

Åh vad jag vill vara liten igen


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: MARINA

allt är bra med mig:D

2009-07-25 @ 19:13:36
URL: http://mmarinazado.blogg.se/
Postat av: Sarah de Mander | S A R A H D E M. B L O G G. S E

svar: ja jag hade en bra dag!:)

2009-07-25 @ 19:38:06
URL: http://sarahdem.blogg.se/
Postat av: maria

sv; händer ikväll då?

puss

2009-07-25 @ 19:55:02
URL: http://mearia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0