''Du sa ju att du alltid ville ha något i munnen''

Satt och tittade lite bland mina bilder och kom på att jag glömde
lägga upp denna print screenen från förut. Som sagt så satt ju jag
och Andreas och snackade på msn och satt i cam. När han skulle
gå och äta satte han en elefant i cam istället.

När jag sen skulle gå ner för att dricka vatten satte jag min jättestora
gossedjurshund i cam. Jag vet, vi är så himla mogna av oss! Men
i alla fall, den hunden är ungefär lika stor som jag när den sitter ner
och den har ganska utstickande tunga.

Så jag satt bakom hunden sen när jag kom tillbaka till datorn och så
började jag röra på dens tunga. Och då skrevs följande:



Alltså att vi inte dog. Vi tittar på varann i cam sen var det skratt non
stop i ja minst 10 minuter i alla fall. Jag antar att jag får skylla mig
själv för den frågan om snabeln. När jag nu är så dum och skriver att
jag alltid måste ha något i munnen. Nej nej, jag är inte blond. Inte alls..

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Therese

flummiga konversationer är det bästa som finns haha

2009-07-28 @ 11:54:49
URL: http://mjaopuzikat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0