Dagens låt



Sanningen är den att jag saknar dig idag,
även fast vi har bestämt att inte prata på ett tag.
Försöker bara tänka på att allting löser sig,
men gråter då och då när det känns som att jag behöver dig.
Det var mitt eget fel, jag kunde stannat och chansat
även fast jag inte kunde andas.



Men du ska veta att jag tänker på dig varje kväll,
vare sig jag sitter helt själv eller vacklar hem packad någon kväll
eller när som helst.



Som sagt, Jasmine har fått välja låt idag bara för hon är
så himla gullig och berömmer mig för mitt bloggande. Tack
för det sötnos!

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Jag har nästan precis kommit hem ifrån min kusins kalas :)

2009-07-26 @ 20:56:13
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. det är bara att komma! :)

2009-07-26 @ 21:18:26
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: jasmine

åh du är söt du amelie! :) <3

2009-07-27 @ 20:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0