De sista bilderna från Öland

Nu kommer de bilder från Öland som egentligen skulle
publicerats i natt. Lägger in de sista också i detta inlägget
så nu får ni alla bilder på en och samma gång. Även dessa
bilder lägger jag in som miniatyrer. Så ni får klicka på dom
för att få se de i större format.

Onsdag:
Slapp dag i stugan och sola en stund på stranden.
På kvällen var det självklart minigolf.




58 slag och hamnar på en 3 plats på bästa resultat sommaren
09, inte mycket att skryta om. Rätt kasst resultat.


Då kan jag istället få skryta med detta rekordet,
47 slag. Slog både pappa, emil och lena och hamnade
på 1 plats över bäst resultat för kvinnor sommaren 09. Hade
det vart på männens lista hade jag hamnat på en 3 plats. Meee like!


Torsdag:
Kalmar med Emil, Lena och Idehn (Filiph).
De andra badade när vi kom tillbaka till stugan
och jag solade. På kvällen blev det minigolf.










Fredag:
Bada och sola, sedan åka upp till byxelkrok.
Efter det crosscart och minigolf. På natten nattdopp
med storebror.






Lördag:
Böda marknad, sedan crosscart.
Efter det shopping i Borgholm med Lena.
På kvällen blev det käka på kronan. Sedan testa
spikmattan pappa köpte på marknaden.









Söndag:
Minigolf runda, sedan fika med Håkan
och Anita som äger banan. (Känns lite
som en extra mormor och morfar för mig
faktiskt.) Stanna till i Småland på vägen hem
sen också och gick in på Sveriges största outlet.
Sedan var det bara raka vägen hem.






De var alla bilder jag kände för att dela med mig av.
Har sjukt mycket mer bilder, men detta är de ni får
ta del av. Så enjooy!

/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: eoew

härliga bilder ;)

2009-07-08 @ 19:23:15
URL: http://eoew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0