Tv program

Alltså det är fredag och det går inte en enda bra film på tv ikväll. Har tittat tv tablån och det fanns inte en enda film som ens lät lite spännande. När jag var mindre var det alltid massa bra filmer på fredag och lördag kvällar. Men nu för tiden är det aldrig några, vad har hänt egentligen? På vardagarna när det är skola brukar det gå en del bra filmer. Som American pie och sådana, förstår inte varför dom går på vardagarna. Är ju inte många som kan vara uppe sent och titta på filmerna då i alla fall. De bode väl försöka lägga filmerna på fredag och lördag kvällarna eftersom det är då folk kan, vill och orkar vara uppe sent. Tycker detta är dåligt och jag är nästan säker på att jag inte är ensam om att tycka så här.

Sitter fortfarande och väntar på Sandra, hon är verkligen seg. Får hoppas hon dyker upp snart, för jag blir bara deppig av att sitta vid datorn.



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

söt tröja!:)

2009-02-13 @ 20:51:05
Postat av: Amanda

håller med, sjukt dåligt på tv. Söt tröja! :)

2009-02-14 @ 12:36:03
Postat av: Adam

jag håller såå med dig!

2009-02-14 @ 18:53:35
Postat av: malin

hihi va gullig tröja :)

2009-02-15 @ 12:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0