Melodifestivalen deltävling 3

Nu har Sandra och Erik precis dratt hem, så jag satte mig här för att uppdatera lite. Kvällen har vart mycket bra, många skratt såklart. Sandra och jag hade en liten catfight så nu är mina lår fyllda med blåmärken också, inte bara knäna. Jag skulle tro att hennes armar pryds av blåmärken också så det är jämt :). Melodifestivalen ikväll var väldigt dålig faktiskt. E.M.D var i alla fall mina favoriter, helt klart! Molly sandén och E.M.D gick direkt till final medan Rigo Feat Topaz Sound & Red Fox och BWO kom vidare till andra chansen. Även hon Sofia va? Jag fattade inte riktigt de där om jag ska vara ärlig.


Velvet
För det första, vad var det för bubbla hon var innuti ibörjan av låten? För
det andra var låten inte alls bra och för det tredje. Vad fan hade hon på sig?


Rigo Feat Topaz Sound & Red Fox
Alltså jag trodde att det var svenska melodifestivalen? Om dom vinner
alltihop kommer ju folk inte fatta att det är Sveriges bidrag. Han som
sjunger kan inte ens svenska! Låten var väl okej, men absolut ingen
låt för melodifestivalen.


Molly Sandén
Är det bara jag och Sandra eller har faktiskt Molly gått upp en
del i vikt sen man såg henne sist? Jag hade för mig att hon
var väldigt smal förut. Hon är inte tjock nu heller alltså, men
om man gämnför med hur hon såg ut förut så är hon ganska
mullig. Låten var ganska bra, men hennes röst höll inte riktigt
hela låten. Men med tanke på att hon bara är barnet så kan man
ju inte säga annat än att hon är duktig.


E.M.D
Låten var verkligen superbra, håller ni inte med? Att dom dessutom
är snygga är ju inget minus. Dock tycker jag att Mattis sjunger en
aning falskt, men Danny och Erik styr upp det hela och gör det bra.
Deras outfit var en aning annorlunda men jag gillade det. För mig
var det självklart att dom skulle vidare direkt till final!


Mikael Rickfors
Vad var detta för random snubbe då? Aldrig sett människan
förut. Men låten var faktiskt helt okej tycker jag och rösten lika så. Han
var ganska orginell så fanns väl inte mycket att säga honom. Kan ju säga
att jag hellre hade sett honom gå vidare till andra chansen än Rigo Feat Topaz
Sound & Red Fox.


Maja Gullstrand
Samma med denna tjej, aldrig sett henne heller. Låten var inget
vidare. Hon hade verkligen fin figur så jag tycker att hon skulle haft en
snyggare tajtare klänning än den hon hade. Eller vad säger ni? Personligen
tycker inte jag att hon kunde sjunga bra. Nu tänker ni säkert att
jag klagar väldigt mycket och att jag inte skulle kunna sjunga bättre
själv. Det är sant, men jag stället inte heller upp i en sådan här stor
tävling och låssas att jag kan. Eller hur?


Sofia
Jaha och vilket språk sjöng hon på då? Aldrig sett henne förut 
och jag tycker inte att jag missat något heller. Låten var otroligt dålig
eftersom man inte förstod vad hon sjöng. Och var det inte lite väl mycket
Madonna över henne?


BWO
Jag tycker att deras låtar brukar vara väldigt bra. Men den här kom
liksom aldrig igång. Blev väldigt besviken, för denna låten var inte
alls bra. Irre kom med en väldigt  rolig gämnförelse. Den är bara rolig
om man gått på Teglaskolan. Han tyckte tjejen var lik Gunilla Kagerlind som
har hemkunskap på Teglaskolan. Hon var faktiskt lik när jag tänkte efter. Låg
nog och skrattade åt detta minst 10 minuter. Men men, nej låten var inte alls bra!

Vem/vilka var din favorit?

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

BWO var en besvikelse ja :(

2009-02-22 @ 00:35:58
Postat av: Anonym

hon Sofia var ju faktiskt ganska bra :)

2009-02-22 @ 00:43:49
Postat av: adam

velvet e snygg!

2009-02-22 @ 01:10:09
Postat av: simone

alla var dååååååååååååååliga :(

2009-02-22 @ 01:22:52
Postat av: Anonym

E.M.D!

2009-02-22 @ 12:28:38
Postat av: tobias

molly e snygg :)

2009-02-22 @ 13:17:27
Postat av: Mathilda

E.M.D var bäst:)

2009-02-22 @ 13:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0