Vi är smarta barn med ljus framtid

Har suttit i telefon med min bff Andreas i flera timmar
ikväll. Jag känner att vi borde söka in till något tv program
för sveriges smartaste barn eller något.

Vi satt och skrev på msn och satt i cam samtidigt som
vi snackade i telefon. Andreas skrev att jag var en fisfisk
och då kom jag med första smarta frågan.

Jag: Alltså Andreas, kan fiskar prutta?
Andreas: Ehm..?
Jag: Ah men liksom en riktigt männiksoprutt typ? Så
att det värsta bubblar i hela vattnet. Kan dom göra det?
Andreas: Sök på wikipedia!


Vi fick inget svar på denna fråga och då kom jag istället
med en ännu bättre fråga.

Jag: Men helt seriöst denna gången. Kan myggor bajsa?
Andreas: Men är du dum eller?
Jag: Det måste dom väl kunna? Dom blir väl också fulla av
mat eller i deras fall blod någon gång.
Andreas: Ja men eller hur..
Jag: Dom kanske typ bajsar genom snabeln?
Andreas: Ah...

Helt seriöst, någon som vet om myggor kan bajsa? Intressant
ju! Hahaha, som sagt jag borde söka till sveriges smartaste
barn eller något liknande. Kärlek på mina underbara frågor
alltså <3

The sweetest bff's in the world, ohyeees

Det är gaaalet, vi har snackat för
mycket enligt vår historik =(



/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0