Underbar dag i Karlsborg

Hej sötisar! Var hemm vid 22.00 tiden men har lagt
in bilder på datorn och sådära så det är därför jag
uppdaterar först nu.

Dagen har verkligen vart helt underbar. Började med att mamma
och jag drog till Karlsborg. Va framme vid 11.00 och då badade
och solade vi en stund, sedan drog vi och käkade kinamat. Efter
det gick vi tillbaka till stranden och då träffade jag min älskade
Helena.

Så då var det bad och schteek med henne ända fram tills 18.00
tiden. Helt underbart vill jag lova! Spana på killar och snackade
om killar. Jag älskar sommaren och jag älskar Helena!

20.00 drog mamma och jag från stranden och åkte in i till
centrum för att käka igen. Jag verkligen älskar att spendera
massa tid med mamma. Hon är så jävla bäst och jag är så
otroligt glad över att jag har just henne som mamma.

Sen köpte vi lite godis eftersom det är fredag idag. Och då
är det ju dags för fredaaaagsmys, lalala. Haha, ja så har
i alla fall min dag vart. Helt otroligt underbar! Har fått tillbaka
min bruna färg nu, ännu mer underbart. Synd att jag jobbar
imorn så jag missar detta fina vädret. Inte okej..

Underbaaart


Visst ser det härligt ut?

Världens bästa mamma & världens sötaste

Jag är fotarN


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

underbart!

2009-08-09 @ 10:43:50
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0