Tusen tack

Ville bara tacka för alla krya på dig kommentarer här på
bloggen, alla krya på dig sms från vänner och alla krya
på dig från folk på msn. Blir hemskt glad över att det är
så många som bryr sig om mig.

Vet inte hur många gånger jag hört mamma säga

''Jo det är bättre idag men igår var det riktigt dåligt. Hon
var så otroligt svag, yrade bara och spydde och svimmade
nästan hos doktorn så hon fick åka rullstol. Det var riktigt
otäckt''


i telefon idag. Gulligt att även mammas arbetskompisar osv
bryr sig om mig. Men det är faktiskt bättre nu, bara ont i kroppen
och är fortfarande väldigt svag annars är det bättre. Blir ingen skola
imorgon och ingen matfestival.

Jag tror nästan det var meningen att jag skulle bli sjuk, så att jag
missade matfestivalen. Ett tecken på att jag verkligen inte skulle dit.
Nu slipper jag att riskera att komma i obekväma situationer. Yeye jag
hoppas i alla fall mina vänner som ska dit får en as great helg. Det
förtjänar ni! ♥

Philip och Christofer är verkligen supergulliga. Båda har laddat upp
denna bild på sina bilddagböcker. Så söta är dom. Går nu för tiden
under namnet prinsessan när jag är med dom. Först var det bara
Ammi, men nu är det prinsessan. And i like it, haha! 


Gå in på Christofers bdb HÄR.
Gå in på Philips bdb
HÄR.
De förtjänar varsin länk bara för dom är så gulliga.
Eller hur? Alla borde få ha vänner som er.


/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0