Thilda har däckat

Vi har suttit vid våra laptopar och vart två riktiga noolifers.
Sedan har vi även hunnit med att äta nattamat, snacka
om allt och ingenting. Skrattat så vi inte fått någon luft och
fällt massa konstiga kommentarer.

Thilda har även hunnit däcka i min säng, men jag sitter
kvar vid datorn som den nattuggla jag är. En helt vanlig
kväll/natt för mig och Thilda helt enkelt. De nätter vi har
tillsammans brukar se ut ungefär på detta sätt.

Vi gillar't. Jag får väl se om jag går och joinar henne i
sängen snart eller om jag stannar kvar på msn ett bra
tag till. Beror ju på när allt roligt folk går och lägger sig.
Aja, vi får se när jag känner för att sova. Inte än i alla fall!

aaw, sötis

Jag älskar dig hemskt mycket, det hoppas jag du förstår <3


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Thilda

du är bäst ammi!

2009-08-05 @ 13:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0