Systrarna Graaf

Thilda länkade denna låt till mig på msn precis. Åh
vad jag tänker tillbaka på tiden på ardalaskolan
när jag hör den.

Typ när man gick i 3an och alla på hela skolan var
denna låten på sikta mot stjärnorna och man alltid
gick och nynnade på den.

Jag skulle som vanligt vara speciell och gå sjunga
på den omgjorde varianten istället. Men det hör inte
hit, för det är fortfarande samma melodi på den.

Jag blir glad av att lyssna på denna låten. Får upp
så fina minnen i huvudet. Ardalaskolan var en bra
tid i livet. Ohyes it was.

Listen boy
you got, you got, you got what I want


& äntligen funkar det att lägga in låtar
från youtube igen. Tack för det.

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: julia

hoppas du haft en bra dag =)



frågestund på min blogg (jjuliees.blogg.se) kika in och ställ gärna en fråga =)

2009-08-31 @ 17:53:47
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0