Sjuuuk

Godmorgon. Fyfan vad dåligt jag mår... uääk. Har knappt sovit
något i natt. Somnade först kring halv 6 tiden i morses pga att
jag låg och hostade som en jävla gris. Sen vaknade jag igen
redan vid 9 tiden.

När man är sjuk ska man väl få mycket sömn, inte sant? Jag
känner att jag har misslyckat på denn fronten. Rätt så grovt.
Har i alla fall tagit voltaren, nässpray och massa halstabletter.

Sitter nu också och dricker varm oboy. Känns så otroligt lyckat
att bli sjuk precis innan skolan börjar. Jag brukar bli sjuk när
skolan börjar igen efter lov eftersom alla baciller bland folk
blandas igen.

Men nu har jag redan lyckats bli sjuk innan skolan ens börjat.
Lyckat! Man ska se upp med i vems mun man stoppar sin
tunga har jag lärt mig av detta sommarlovet.. eoow.

Aja, jag ska fortsätta sitta här och tycka synd om mig själv
och dricka min varma oboy. Om en stund ska jag även kila
ner och duscha och fixa mig. Ska som sagt vara med Thilda
idag. Vår buss går 13.58 så det är lilka bra jag börjar fixa
mig i tid!

Fryser ena stunden, svettas andra. Det är bara
för underbart att vara sjuk alltså. Mums!




/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: michelle

köp Bromhexin på apoteket! jag köpte den häromdagen för jag hostar jättemycket också, så jag inte kan sova. Den funkar jättebra, hon på apoteket sa att eftersom den var "ny" så reagerade kroppen bra som attan på den. Om man köper den gamla vanliga hostmedusinen så reagerar inte kroppen lika bra! ;)

2009-08-19 @ 11:05:37
URL: http://babilon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0