Onödiga frågor

Alla andra lägger ju in dessa frågor på sin blogg.
Så då får väl inte jag vara sämre jag. Enjoy.

Jag har insett att min senaste kyss: Var jävligt onödig.
Förlåt, men that's true.

Jag pratar:
Oavbrutet.

Jag avskyr när folk:
Smaskar, det är så jävla äckligt. Avskyr
även när folk sviker en.

Min bästa vän är:
Mamma, Andreas & Amanda. Ja, man
kan ha tre.

Kärlek är:
Komplicerat.

Jag tänder på: Killar med het sångröst och som kan spela gitarr.
Gulliga leenden och fina ögon. En tandställning är bara ett plus.

Jag är rädd för: Spindlar.

Den värsta känslan är: När man hoppats för mycket på
något och förhoppningarna sviker en.

Den bästa känslan är: Att känna sig behövd och omtyckt.

Min mobiltelefon är:
Dålig, jag hatar den. Stänger av sig
och krånglar bara hela tiden. Ska köpa ny direkt när min
garanti på den går ut i september.

När jag vaknar på morgonen:
Öpnnar jag ögonen?

Bebisar är:
Söta att titta på, ett helvete att ta hand om.

Hårfärg:
Blondie ofc.

Favoritfärg:
Röd.

Har du varit kär:
Yes, once.

Favoritrestaurang:
Milan.

Ögonfärg:
Ljusblå.

Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Vita. Men till hösten
ska jag äntligen få göra om hela mitt rum. Can't wait!

Favoritland: Sverige? Har aldrig vart utanför Sveriges gränser
så kan väl inte riktigt svara något annat..

Favoritdjur: Grisar! Så jävla söta.

Vad gör du i sommar: Har vart på Öland, i Värmland och Kungshamn.
Resten av lovet kommer jag bara umgås me vänner, jobba, träna och
bara njuta av ledigheten.

Senaste pojkvännen/flickvännen: Oscar Mellgren.

Hur tror du att folk som ser dig på stan uppfattar dig: Jag behöver inte
tro, jag vet redan vad folk tror om mig första gången de ser mig. De
tror att jag är en ytlig bitch.

Vad är det vackraste som finns: Solnedgångarna på Öland.

Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: Madeira eller Paris.





/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi tackar och säger super söt!

2009-08-05 @ 23:00:43
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Jag sitter här o latar mig, med tvn i bakgrunden :)

2009-08-05 @ 23:04:55
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

du medd :D!

2009-08-05 @ 23:13:57
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Anonym

haft en bra dag? :D

2009-08-05 @ 23:27:59
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0