Negativt

Vet ni vad? Mamma ringde precis och hon hade snackat
med min doktor. Jag har INTE svininfluensan. Provsvaren
var negativa. Känns oerhört skönt att veta!

Men eftersom jag fått så ont i njurarna och magen nu så
vill de att jag kommer tillbaka. Så 20 över 10 imorgon ska
jag dit så får de undersöka mig igen. Tycker sjukhus är
superläskiga och har verkligen doktorfobi.

Men jag skulle få samma gulliga doktor som förra gången
så det går nog bra hoppas jag. De trodde precis som
mamma att det är urinvägsinfektion jag fått. Det låter
äckligt tycker jag.. euuw.

Mamma tvingar mig i alla fall att dricka äcklig tranbärsjuice
för det ska tydligen vara bra när man har urinvägsinfektion.
Det smakar anuuuus. Nej, jag har inte smakat på anus men
hade jag gjort det så hade det definitivt smakat som
tranbärsjuice.

NEJ TACK.

JA TACK.

/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Anonym

tranbär är bara gött o blanda med;)

2009-08-31 @ 23:14:04
Postat av: jisson

BLÄÄÄÄÄ VA ÄCKLIGT! MAN KAN JU ALDIRG DRICKA TRANBÄR:o EKOLOD!

2009-08-31 @ 23:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0