Mysig kväll

Kom hem för en halvtimme sen ungefär. Har sminkat av mig
och bytt om till sovkläder bara. Kvällen har vart mysigaste
kvällen på länge.

Jag tycker om Rebecca så himla mycket. Vi är som sagt
barndomskompisar och bor även grannar. Men vi umgås
knappt aldrig längre. Bara när våra familjer träffas eftersom
de umgås en del.

På ett sätt är det lite härligt för man uppskattar de stunderna
mycket mer än om man skulle vara med varann 24/7. Vi satt
i hennes rum och bara snackade hela kvällen. Det var så
otroligt skönt att få snacka av sig med någon, på riktigt.

Den senaste tiden har de känt som om folk bara tittat på
mig utan att faktiskt höra eller förstå vad jag säger. Men
när jag snackade med Becca fattade hon precis varför
jag kände som jag gjorde och hon kom med råd och tips.

Självklart snackade vi inte bara om mig. Även om henne och
allt kring hennes liv. Vi snackade en del om sex och då sa
hon helt plötsligt. ''Alltså med dig är det så lätt att snacka om
sånt här med. Sånt här kan jag inte snacka me mina närmsta
vänner om.''
Det gjorde mig så otroligt glad. Jag kände mig
liksom speciell och behövd av en människa.

Min mamma och hennes mamma snackade om att vi kanske
ska åka till tunisien vecka 44. Det vore helt underbart måste
jag säga. Jag hoppas verkligen på att det blir så, men vi får
väl se vad dom bestämmer sig för. Är ju 10 veckor dit så..

Haft en kanon kväll i alla fall. Hoppas ni också haft det!

En vecka till tunisien v.44 med dig? JAAA TACK!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill med till tunisien!

2009-08-17 @ 00:24:51
URL: http://ammanddaflink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0