Måndaag

Godmorgon. Vaknade kring 9-halv 10 någon gång.
Har legat i sängen och tittat på disney channel sen
dess. Don't judge me, det finns inget annat att titta
på..

Det är varken sämre eller bättre idag. Känns som igår
ungefär. Skit ont i magen och resten av kroppen, trött
och yr. Mamma bestämde sig för att leka lite doktor igår
så  hon sökte på mina symptom på nätet.

Kan vara så att jag fått urinvägsinfektion. Aldrig haft
det förut men jag tycker det låter lite väl dramatiskt att
spy och nästan svimma pga en urinvägsinfektion?
Men men, som sagt har jag inte haft det tidigare så jag
ska nog inte yttra mig.

Kom och tänka på att denna helgen som var nu var nog
första helgen jag var hemma med familjen sen innan sommaren
någon gång. Men de var faktiskt mysigt och ganska skönt.
Men inget jag skulle gjort om jag vart frisk. Sry mamy ♥

Känner att det blev lite väl långt inlägg nu kanske. Men men.
TTYL

det är ensamt utan dig hemma

bild från i våras.

/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hur ere idag? =)

2009-08-31 @ 12:28:13
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0