Hemma

Kom hem vid halv 11 och då käkade jag och sådära.
Det gick hur bra som helst att jobba idag. Var massa
jag kände som kom och handlade idag. Sånt är alltid
kul. Det gör att tiden går fortfare.

Mitt jobb är så himla bra. Jag får seriöst pengar för att
sitta och snacka med folk och bara scanna in deras varor
och ta betalt. Det är så otorligt lättförjänta pengar så det är
inte sant och smatidigt är det ju något som är kul. 

Som sagt, jag älskar mitt jobb!

Satt och smsa med Filiph på min rast och baaajs vad jag saknar
honom. Blev helt galet äckligt glad när han skickade sms i fredags
och sa att han var hemma över helgen. Tyvärr hann vi inte ses i
helgen. Men var ändå as skönt att få höra något ifrån honom. Att
allt dessutom bara var bra och att han trivdes var ännu skönare att
höra.

Jag saaaaaaknar dig Filiph, jag tycker din tid i lumpen kan
vara klar nu =( Saknar veckan på Öland med dig, den veckan
var en av de bästa veckorna på hela sommarlovet, lätt!
Du betyder mycket vännen <3


Filiph är över 2 meter, men står på knä här för
att komma ner lite mer till min nivå. Bilden är
från Öland i alla fall. Vill tillbaka =(



/ Amalaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0