Greeeat

Godmorgon! Förlåt för att ni inte fick någon uppdatering
i natt. Men jag kom hem halv 3 och då låg jag och pratade
med mamma nere i hennes säng. Sen måste jag somnat
där för när mamma väckte mig nu i morse låg jag kvar där.

Så jag får väl skriva om kvällen igår nu istället. Det började
med att Sandra och Danne kom hem till mig vid 21 tiden. Vi
satt ute och bara chillade först, sen gick vi bort till skolan och
där mötte vi Christoffer och Philip. Vi tog en promenad runt
ardala sedan åkte vi in till stan.

I stan käkade Sandra och Danne och vi andra satt och tittade
på. Sen kom min vän Rammyar ner dit också och då stod jag
och pratade med honom. Var jättelänge sen vi träffades så det
var kul! Får bli snart igen hoppas jag. Sandra ville ha tuggummi
så då drog alla plus Rammy till pressbyrån och sedan sa jag
hej då till Rammy och så åkte vi andra hem till Danne.

Han har precis flyttat till en egen lägenhet så det var nice. Sandra
och jag ballade ur totalt där och jag testade alla Dannes kläder.
Jag hade druckit cola och var övertrött efter jobbet och det blir
ingen bra blaning, haha! Vid 12 skulle Sandra hem och Danne
ville gå och sova så då drog jag, Christoffer och Philip hem till
Chrstoffer och bytte bil sen blev det strög i Lidköping.

Efter en stund åkte vi upp till råda sand och myste där. Jag var
helt säker på att vi skulle bli våldtagna där i mörkret rätt ute i
ingen stans. Haha, men vi klarade oss! Vid halv 2 körde dom
hem mig, men vi stod utanför mig och snackade en bra stund
också. Så därför var jag inne först vid halv 3 tiden.

Kvällen var verkligen superbra och jag hoppas på att få träffa
pojkarna igen. Var faktiskt första gången jag träffade Philip
och Christoffer. Riktigt chyssta killar och roliga var dom också.
Vet inte varför men det kändes som om jag känt dom länge
för det var inte alls svårt att snacka me dom.

Men men, det var min kväll igår. Tog inga bilder eller något
eftersom jag inte tänkte på det helt ärligt. Förlåt! Men ni
överlever nog hoppas jag. Ska dra ner och packa badväskan
nu för idag blir det Karlsborg och bada med mamma och
pappa. Jag älskar Karlsborg!

Tycker du inte om mig som jag är, är det inte mig du vill ha =)


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Thilda

så jävla sööööt!

2009-08-09 @ 23:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0