För nu är det fredagsmyyys

Åh vad skönt med ledigt igen! Även om det bara är två
dagar.. Började 8 och slutade 20 över 3 idag. Lagom
seg dag måste jag säga.

Hade helt vanliga lektioner idag så jag känner mig helt
grötig i huvudet nu. Sov ju inte mer än 3½ i natt heller så.
Att jag aldrig kan gå och lägga mig i tid..

Kommer att börja 8 och sluta 20 över 3 varje fredag. Otroligt
segt! Men nästa fredag är i alla fall media ämnena inställda
så då slutar jag 20 över 9. Värd dag? De som går graf och
inte har valt till engelska b eller språk är lediga hela dagen.

Vissa har det ju bra alltså. Men att bara ha en lektion är helt
okej det med. Det är bara engelska b så det är inget jobbigt
eller svårt.

Nu ska jag käka klart, sedan måla mina naglar och när dom
torkat blir det sova en stund! Efter många om och men blir det
i alla fall att åka på bilträff med Christofer, Philip, Jesper och
någon Alex ikväll. Kan vara bra om jag inte somnar ståendes
då.

Haha, vi hörs senare. Puss!

It can only get better


/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: Sandra !

åh, segt med skola igen! själv börjar jag nu på måndag..

2009-08-21 @ 16:56:34
URL: http://wellgoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0