Bilder från skolavslutningen/studenten 09

Ja, jag vet att jag är efter. Men jag har inte fått bilderna av Thilda
föräns i natt från skolavslutningen och studenten. Hon har inte
haft något Internet, jag har vart på semester hon har vart på
semester, vi har vart på semester.

Men nu kommer bilderna i alla fall. Var grymt trött denna dag
eftersom Thilda och jag var på vatra kvällen/natten innan och
shaka ass. Kom i säng först vid 3.00 och så var det upp igen vid 6.00.

Aja, här är bilder i alla fall. Enjoy!

Jag och brudarna utanför kyrkan. Fy vad jag saknar er!



Som sagt, jag var sjuuuuukt trött

Sötnosar i kyrkan

Thilda och jag var inne på Ugglan och lekte efter, vi är så mogna av oss

Haha, fråga inte..

Jag fixar med Patriks studentpresent

Jag gav honom en nalle puh eftersom jag kallar honom för puh. Och så
skrev jag ett litet ''brev'' till honom också och satte det kring halsen på puh.
Gulligt ju! =)


Jag saknar dig brorsan!


''Lite kel på el är aldrig fel'' Haha, myyyyys

Usch vad jag vill ha tillbaka denna dagen. Hade
nyfärgat hår och jag hade hela sommaren framför
mig! Nu har jag hela sommaren bakom mig och
en sjukt ful utväxt.. snyft =(



/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

härliga bilder :)

2009-08-05 @ 16:11:18
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Yohanna

så lite så ^^

2009-08-05 @ 16:56:11
URL: http://yohannasliv.blogg.se/
Postat av: JONNA

sv: hehe samma här. inte mkt alls!

2009-08-05 @ 17:02:16
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: brorsan!

hahah DEN VAR FIN DEN NALLEN DU :p:d

HIHIHIHIHIHII:p

2009-08-06 @ 16:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0