Sorry sötnosar

Förlåt för att jag inte skrivit på ett tag. Men jag hade rätt angående fredag morgonen, det var verkligen inte min dag i fredags. Så jag kände att jag inte ville sitta vid datorn då.

Direkt efter skolan åkte mamma och jag för att äta på ''Milan''. Vi hann få vår mat, sedan tappade jag matlusten och ville åka hem. Mamma åt i alla fall upp sin mat sedan åkte vi hem.

Direkt när jag kom hem kom Thilda till mig och vi gick ut och gick. Det var inte hennes dag i fredags heller eftersom det tog slut mellan henne och hennes kille då. Vi solade en lång stund sedan tog vi hennes moppe in til stan och hon köpte godis och jag natur godis.

Sedan åkte vi hem igen och fixade oss, sedan blev det Lidköping hela kvällen. Vi träffade vår kära vän Pöta som vi inte träffat sen i höstas. Först gick vi bara omkring och pratade, sedan var vi på Fredriksdalskolan och sedan fastnade vi utanför bowlingen med massa folk. Träffade även Filiph denna kväll.

Kvällen i Likdöping avslutade vi på sockerbruket på it cafet med Pöta, simon, simon och Markus. Jag satt i en datorstol och halvsov medan Pöta och Thilda hade mys i en annan. Haha, så söta så! (Hon kommer döda mig nu.)

1.00 var vi hemma hos mig igen, bara jag och Thilda alltså. Vi satte på en film och somnade ganska snabbt. På lördagen vaknade vi vid 11 tiden och då blev det frukost sedan gick vi ut och solade nästan hela dagen. På kvällen kom Jess och hennes familj hit så då lekte vi med henne. Gick till skolan och gungade osv, jag älskar den ungen.

& idag har jag myst med Thilda igen. Vi har gått osminkande nästan hela helgen. Förutom i fredags då vi nästan var översminkade. Det är faktiskt skönt att inte använda smink ibland. Plus att man kan ju inte få färg i ansiktet om man har foundation på sig.

Båda två har faktiskt fått färg under helgen, happy face. Ja, helgen har faktiskt vart bra men också ganska jobbig. Men hey, that's life.

Thilda, Isak & jag i skolan i fredags

Vi vet att vi är snygga! (jag & thilda i fredags)

Pöta var schteekarN i fredags

Solning med Thilda i lördags, mys!

Jag och Jess i lördags. Hon är världens gulligaste unge och jag älskar henne!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

jag älskar amelie

2009-04-20 @ 20:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0