Nighty night

Nu är jag trött så nu ska jag sova. Är på bra humör nu, hjärtat fick mig att bli glad igen. Jag är så lycklig över att jag har just den pojkvännen jag har, jag tvivlar på att det finns någon bättre. Han är verkligen det bästa jag vet.

Imorgon är det skola från 8.00 till 15.20, som sagt gillar jag inte torsdagar. De är alldeles för långa och vi har bara tråkiga lektioner, men jag ska nog överleva.

Efter skolan blir det gym med Johanna och Josse. Har ju bestämt mig för att börja gymma och det ska ske minst en gång i veckan. Med bra sällskap blir det antagligen ganska mycket roligare också. Så ja, det blir nog bra!

Mamma och jag är fortfarande osams, vi pratar inte ens med varandra. Att vara osams med min mamma är som att vara osams med sin bästa kompis eller i alla fall en nära kompis. Superjobbigt!

Men nu blir det sängen, sov gott sötnosar :)

as long as we're together honey, I don't care

bjuder på en bild jag tog innan min promenad tidigare idag, enjooy

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Adam

modell bild? ;o

2009-04-01 @ 23:36:55
Postat av: Sanna

jag vill ha dina ögon! :(

2009-04-01 @ 23:37:30
Postat av: Stina

otroligt fin bild sötnos!

2009-04-01 @ 23:39:55
Postat av: Mathilda

sååå söt!

2009-04-02 @ 12:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0