Nighty night

Nu blir det sängen för imorgon börjar skolan igen. Ingen lust med den alls, jag vill ha sommarlov för jag är så galet skoltrött så det är inte sant.

Påsklovet har i alla fall vart underbart bra, så nu längtar jag hur mycket som helst till sommarlovet. Som jag tror kommer bli det bästa i mitt liv. Hoppas mina förhoppningar inte sviker mig.

Börjar 11.00 imorgon, så slipper gå upp jättetidigt  i alla fall. Skönt det!

Nej, nu blir det sängen som sagt. Sov gott snyggingar!

And if the Lord asks me what I did with my life I will say I spent it with you

bild från i lördags.

/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

så söt ärru!

älskar dig vännen!

2009-04-15 @ 00:26:22
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Lagt till dig, lägg till moi :D

2009-04-15 @ 08:05:38
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0