Mysig lördag

Fick sällskap av min Melly till mitt lördags mys. Vi träffades i söndags senast så blev väldigt glad när han kom hit.

Myste med levande ljus, grönsaker & dip och filmen Patrik 1,5. Filmen var inte alls så bra som jag trott att den skulle vara. Jag tycker att alla pratat om att den är så otroligt bra, men nej det tyckte faktiskt inte jag.

Melly åkte hem kring 1 för han var tvungen att hämta sin pappa och köra hem honom. Så när han åkte hem satte jag mig här och börja fixa lite med bloggen.

Har fixat ''Bloglovin'' nu, så att man kan prenumerera på min blogg. De skulle komma upp om någon timma stod det, så då är det bara att lägga till min blogg som favorit!

helt otroligt men jag saknar faktiskt denna söta lilla unge!


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: mELLYSOMFAN

meeeen glömde mobilen i bilen =( å du bara gick offline ju, du får ett gonatt sms här =) tack för en riktigt mysig kväll, kände direkt när ja såg dig hur mycke ja hade saknat dina små händer, dina glittrande ögon, ditt vackra leende å din underbara personlighet =) kär i dig Amelie <3 gonatt sötnos hoppas du sover sött <3

2009-04-05 @ 02:26:14
Postat av: tess

söt bild :)

2009-04-05 @ 16:22:52
URL: http://donotlookback.blogg.se/
Postat av: Jela

Naaw va gulligt!

2009-04-05 @ 19:37:37
URL: http://jeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0