Min Amelie <3

Idag har vart en riktig bra kväll med min söting =) började med att komma till Amelie vid 18.00 kollade på hockey med hennes familj å myste i soffan <3 sen va de en långt booring promenad som vanligt :P  fast ja får ju va med henne så, så de får väll gå då.
På promenaden gick vi till Mathilda som har yberdamp som vanligt =D skrattar 24/7 rolig som fan e hon haha, men dom prata om massa konstiga saker så ja titta på TV istället de va mer intressant...
Sen när vi skulle gå fick ju Amelie skrattanfall så hon såg ju ut som en patient till en mongoavdelning men de gick bra till slut iallafall å vi började gå hemmåt.
När vi kommer hem så sätter vi oss med Yvonne å Bengt å steker lite sen går in i hennes rum å myser under täcket å kollar på tv =) mina känslor för dig Amelie e så otroligt starka å ja hoppas detta bara ökar mellan oss <3 för igår när ja såg dig å vi inte hade setts på 1vecka så kände ja hur mycke ja har saknat dig gumman =) MELLY <3 AMME föralltid hoppas ja =) så tackåhejsugmingrej,, du betyder allt för mig Amelie <3 // MELLYSOMFAN


Kommentarer
Postat av: FRIDA

sv; Okej :D det är inte riktigt min stil eller så men jag tycker det är hur kul som helst att kolla på likadant med break dance :D

2009-04-05 @ 23:49:19
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Mathilda

så gulliga:)

haha jag e inte kul xD oh mathilda ja;D

det är inte jag som pajade min stol xD

2009-04-06 @ 00:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0