Bitches, I'm back!

Ber om ursäkt för att jag blev borta längre än vad som var sagt. Men nu är jag i alla fall tillbaka.

Min påsk helg har verkligen vart super. Förutom mängder av natur godis, solning, god mat, träning och långa promenader har min helg innehållt detta:

Fredag: Sandra kom hit och vi gick ut och var med Jesper, Ludvig och Anton. Tre riktigt härliga killar, riktigt kul att träffa dom igen. Var ett väldigt bra tag sen. Efter 23.00 någon gång började det bli kallt så Sandra och jag gick hem till mig och målade naglarna. Sen drog hon hem och då blev det sängen för mig.

Lördag: Myste med ''lillasyster'' hela dagen. Hur länge sen som helst jag gjorde det! På kvällen blev det middag med familjen och efter den kom lillasyster tillbaka och såg på film med mig. Vi träffade Sandra en stund också och sedan kom även Erik. När dom gick hem tittade jag och lillasyster klart på filmen. 23.00 kom Melly och så blev det mys med honom.

Söndag: Gick upp 8.00 och 9.30 blev det bil till Göteborg. Jag och min brors tjej åkte dit för att shoppa. Hittde hur mycket som helst båda två. Vid 17.00 blev det hemfärd igen. Det var två otroligt lyckliga med fattiga tjejer som kom hem. Dagen var super! Lägger upp ett inlägg med allt jag köpte lite senare.


Måndag: Åkte hem till Emmily som jag inte träffat sen i sommras. Hon har vart riktigt saknad kan jag lova er. Först låg vi bara och prata om allt möjligt. Sedan åkte vi till Axvall och tittade på hennes storebrors fotbollsmatch.

träffade hennes kille och två av hans kompisar en snabbis också. Hann även med att träffa två andra killar som var kompisar till Emmily. Sedan gick vi hela vägen hem till Emmily i varnhem från Axvall. Inte illa de inte! När vi kom hem tog vi massa kort och 19.00 åkte jag hem eftersom hon skulle hem till sin kille och sova där. Hade en kanon dag med henne och hoppas på att få en dag med henne snart igen.


När jag kom hem åt jag mat med familjen och precis när jag var klar kom Melly. Var inte bestämt så blev helt galet glad! Han stannade inte så jättelänge eftersom han började skolan idag (tisdag.) Men det var mysigt den stunden han var här i alla fall.


Ja, som ni förstår har min påsk vart helt underbar. Ibland behöver man en liten paus från datorn osv för att man ska få tummen ur och börja umgås med sina nära och kära. Även vädret har vart kanon, så jag har till och med fått färg. Kunde inte haft en bättre påsk än denna, hoppas er vart lika bra som min!


denna bild får stå för min kanon helg. Jag & lillasyster i lördags


/ Amalaj

Kommentarer
Postat av: Mathilda

tur att du e tillbaka;D

2009-04-14 @ 22:09:47
Postat av: SANNA

sv:ok :/ mmh jag saknar också solen! :|

2009-04-14 @ 22:33:03
URL: http://sanylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0