I'm a shopaholic

Tänkte lägga upp bilder nu på vad jag köpte i Göteborg. För er som inte orkade läsa mitt ''come back'' inlägg så var jag och min storebrors tjej i göteborg i söndags och shoppade.

Köpte en klänning också, men den får ni inte se bild på än. Eftersom den är till ett speciellt tillfälle, ni kommer att få sen den närmare sommaren. I promise!

Men i alla fall, båda hittade mycket och det var verkligen två lyckliga med fattiga brudar som kom hem på kvällen igen. Jag kan verkligen inte stoppa mig själv när jag väl kommit igång. Jag tror jag är en sån där shopaholic faktiskt. Men jag kan inte hjälpa det, shopping gör mig superglad!

Korta jeans shorts 300 kr från Pepper
Kort jeans kjol 300 kr från H&M


Vit/rosa t-shirt 70 kr från H&M
Vit/blå t-shirt 129 kr från Gina Tricot (har redan en sådan fast röd)


Köpte en jeans jacka som jag gått och tänkt på så länge, I love it!
Jeans jacka 299 kr från Gina Tricot

Jeans leggings med dragkedja 149 kr från H&M

Hela förra sommaren tänkte jag köpa sådana, men så blev det inte. Men nu så!
Gladiatorskor 399 kr från din sko

& som ni vet gick mitt fritidskort ut för någon vecka sen, så det blev ett nytt!
(De hade höjt priset med 25 kr, tyckte det var en sjukt töntig höjning)
Fritidskort 575 kr


Sammanlagt spenderade jag 2421 kronor denna dag plus mat för 75 kronor.
Var inte riktigt meningen att slösa bort så mycket pengar nu innan sommaren,
men men. Jag är galet nöjd med mina köp i alla fall!

/ Amalaj


Kommentarer
Postat av: adeline

aw tack (F) guh va fina jeansleggingsen var :):)

2009-04-15 @ 00:02:10
URL: http://adelaiide.blogspot.com
Postat av: Mathilda

skit fina kläder hjärtat!

2009-04-15 @ 00:09:07
Postat av: Jossan

antar att det är dina föräldrar som betalar? hahah herregud.

2009-04-18 @ 15:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0